TrbTool
Projektinhallintatyökalu toimitilaprojekteihin
TrbTool vie projekinhallinnan aivan uudelle tasolle. Olemme kehittäneet toimitilojen muutosprojekteihin erityisen projektinhallintatyökalun, johon olemme yhdistäneet kokemuksemme ja osaamisemme toimitilaprojekteista yli 30 vuoden ajalta.
Monelle voi tulla yllätyksenä se, miten paljon erilaisia työvaiheita sisältyy vaikkapa toimitilan muuttoon uusiin tiloihin ja kuinka paljon manuaalista työtä se edellyttää. Tarvitaan valtavasti tietoa realististen hankintojen pohjaksi ja jo aikaisessa vaiheessa mahdollisimman paikkansa pitävä budjetti sekä aikataulutus. Toolin avulla voidaan helpottaa kaikkien projektin jäsenten työtaakkaa merkittävästi, jolloin säästyy myös aikaa ja rahaa.
Mitä TrbTool tekee?
TrbTool -työkalu on apunasi kaikissa projektin vaiheissa. Voit seurata siitä reaaliaikaisesti kustannus-, toimitusaika- ja varastotilannetta. Näet mitä projektiin on tilattu , mitä on toimituksessa, mitä varastossa, mitä asennuksessa ja mitä valmiina.
TrbTool kilpailuttaa valmistajia ja tavaratoimittajia heti, kun se on mahdollista. Työkalumme ei odota valmista suunnitelmaa, vaan toimii heti. Tämä auttaa suunnittelijaa valitsemaan alusta alkaen oikeita tuotteita projektiin ja näin vältytään turhalta viime hetken tuotteiden vaihdolta.
Reaaliaikainen seuranta
TrbTool toimii nettiselaimessa ja voit käyttää sitä kaikilla älypuhelimilla, tableteilla sekä kannettavalla niin Windows- kuin Mac-koneilla. Tämä mahdollistaa tietojen nopean päivittymisen projektin eri jäsenille ja projektia on helppo seurata omalta laitteelta käsin.
Hyödynnä TrbTool projektinhallinnassa
Antamalla toimitilaprojektisi TRB:n hoidettavaksi saat TrbToolin käyttöösi veloituksetta. Sen avulla on helppoa seurata niin projektin etenemistä kuin myös raportoida siitä eteenpäin organisaatiossa. Yritys voi huoletta keskittyä omaan liiketoimintaansa ja sillä välin TRB:n projektiorganisaatio yhdessä TrbToolin kanssa hoitaa homman!