CASE / DAGMAR

Dagmar on Suomen suurin markkinoinnin asiantuntijapalveluita tuottava toimisto, joka on osa perheomisteista Salomaa-yhtiöryhmää. Dagmariin kuuluvat liiketoimintayksiköt Dagmar Stories, Dagmar Drive, Dagmar Media sekä tytäryhtiö RADLY Oy.

Dagmar muutti Lönnrotinkadulta Annankadulle kokonaan saneerattuihin uusiin tiloihin kesällä 2022. Toimisto sijaitsee seitsemässä kerroksessa ja tilat pitävät sisällään useita avoimia työtiloja, oleskelutiloja, neuvotteluhuoneita sekä aulatiloja eri kerroksissa. Kohteen saneerauksen suunnitteli JKMM Arkkitehdit ja kohde toteutettiin yhteistyössä heidän kanssaan. TRB:n roolina oli toimia projektin johtajana irtokalustehankinnoissa sekä hoitaa asennuksen, muuton ja kierrätyksen kilpailutus sekä organisointi.

        • referenssit/Dagmar/DAGMAR-refe1
        • referenssit/Dagmar/DAGMAR-refe2
        • referenssit/Dagmar/DAGMAR-refe3
        • referenssit/Dagmar/DAGMAR-refe4
        • referenssit/Dagmar/DAGMAR-refe5
        • referenssit/Dagmar/DAGMAR-refe6b

        Annankadun uuteen toimistoon tavoitteena oli luoda viihtyisä ja rauhallinen tunnelma, jossa on miellyttävä työskennellä. Uudet työtilat on suunniteltu tukemaan moderneja työtapoja ja hybridityötä. Kohteen toteutuksessa käytettiin mahdollisimman paljon kotimaisia sekä pohjoismaisia valmistajia. Valitut kalusteet edustivat selkeitä, graafisia linjoja. Näin saavutettiin seesteinen rauhallisuus, jota haluttiin hektiseen työympäristöön. Pääsimme tekemään yhteistyötä myös kotimaisen kiintokalustetoimijan kanssa.

        Yhteistyö Dagmarin kanssa oli avointa ja sujui erinomaisesti. Informaatio kulki tehokkaasti osapuolelta toiselle aktiivisen yhteydenpidon ansiosta ja TRB:n ratkaisukeskeinen asenne auttoi monenlaisessa tilanteessa. Keskeisenä työkaluna toimi tilaprojektien hallintaohjelma TRB Tool. Se mahdollisti tunnin välein päivittyvine raportteineen ajantasaisen viestinnän projektin osapuolten välillä. Sen avulla vältyttiin myös ylimääräiseltä sähköpostitulvalta sekä turhilta palavereilta ja näin säästettiin merkittävästi kaikkien aikaa.

        Dagmar arvosti TRB:n kokonaisvaltaista palvelua, joka piti sisällään myös toimiston muuton sekä kalusteiden kierrätyksen. Haasteena kohteessa oli tiukka aikataulu. Joustavan palvelun ja hyvän yhteistyön ansiosta lopputuloksena saatiin upea kokonaisuus, joka piti sisällään uutta sekä vanhaa ja projekti pystyttiin toteuttamaan hienosti budjetissa pysyen.

        Tilaprojekti tulossa? Askarruttaako kustannukset ja aikataulu? Pyydä tarkka kokonaisvaltainen budjetti ja projektisuunnitelma myynti@trb.fi tai 09-4542000

        Referenssit